Demo

Topcon Türkiye Distribütörü


PAKSOY TEKNİK HİZMETLER


Teknik Destek telefon08503337579
Online Destek   

Topcon Türkiye Distribütörü                              İHA Pilotu Sertifikası Arama Ekranı    İHA PİLOTU SERTİFİKASI ARAMA EKRANI

 

Gösteri Gösteri

 

Topcon Teknik servisi & Sokkia Teknik servisi Topcon Türkiye servisi & Sokkia Türkiye servisi

Servis Merkezimizin sektörü içerisinde en MÜKEMMEL olduğunu savunuyoruz, Çünkü ;


  • Fabrika düzeyinde muhtelif defalar eğitim görmüş servis personelleri.
  • Bakım, Onarım ve Kalibrasyon için gerekli olan en son teknoloji ürünü optik ve elektronik cihazlar.
  • Mükemmel bir yedek parça stoku.
  • Belirli koşullar altında Garanti Kapsamı onarımlarında ücretsiz cihaz verilmesi.
  • Parçalı ve parçasız yıllık bakım anlaşmaları.
  • Düzenli ,Hızlı ve Güvenli ve ciddi bir bakım ve onarım hizmeti.
  • ... Tüm kullanıcılarımız öyle diyor.

 

Servisimize gelen cihazlar ile ilgili olarak bakım hizmeti aşağıdaki şekillerde verilmektedir.

  • Ana Tamir
  • Genel Bakım
  • Kalibrasyon
  • Batarya Pil Değişimi

 

 

* ANA TAMİR:


Bu bakımdan ziyade bir tamir hizmetidir.Bir kaza neticesi cihazın yere düşürülmesi ,veya bir araç tarafından cihaza çarpılması veya benzeri bir trafik kazası neticesinde yapılacak kontrol ve ayarlamaları içerir.

.   

 

 

* GENEL BAKIM :


Genel Bakım iki temel sınıflamaya tabi tutulmaktadır. Full genel bakım ve Hafif genel bakım.


a-) FULL GENEL BAKIM:

Full genel bakımı Azami iki yılda bir kez mutlaka yapılmalıdır. Bu Bakımda yapılacak işlemler ;

  • 1-Komple inceleme ve değerlendirme
  • 2-Aletin komple sökülüp temizlenmesi, gerekli yerlerinin orijinal yağları ile yağlanması, ve ilgili ayarların yapılması.
  • 3-Dürbün kapaklarının açılması ve EDM ünitesinin kontrolü.
  • 4-İletişim girişlerinin kontrolü.
  • 5-Klavye ve tuş takımının sökülüp temizlenmesi ve weather proof olarak yeniden takılması.
  • 6-Tesfiye üçayağının sökülüp temizlenmesi ve yağlanması.
  • 7-Yatay ve Düşey analog ünitelerinin test edilmesi, gerekli olan düzenleme ve ayarlamaların yapılması.
  • 8-Tüm elektrik ve elektronik devrelerin testlerinin yapılması.
  • 9-Yatay ve düşey açı tablalarının kalibrasyonlarının yapılması,kompansatör eksen ayarları ile EDM aligmanı ve sinyal şiddetinin ayarlanması.
  • 10-Edm cihazın ilgili referans noktaları ile kalibrasyonunun yapılması.
  • 11-Bataryaların şarjlarının kontrolü.
  • 12-Cihazın optik ayarlarının yapılması.

 

b-) HAFİF BAKIM :


Bu Bakımda yapılacak işlemler ;

  • 1-Komple inceleme ve değerlendirme
  • 2-Tesfiye üçayağının sökülüp temizlenmesi ve yağlanması.
  • 3-Yatay ve Düşey analog ünitelerinin test edilmesi, gerekli olan düzenleme ve ayarlamaların yapılması.
  • 4-Yatay ve düşey açı tablalarının kalibrasyonlarının yapılması,kompansatör eksen
  • ayarları ile EDM aligmanı ve ve sinyal şiddetinin ayarlanması.
  • 5-Klavye ve tuş takımının sökülüp temizlenmesi ve weather proof olarak yeniden takılması.
  • 6-Bataryaların şarjlarının kontrolü.

 

 


.
.
.
* KALİBRASYON

Kalibrasyon bakımında yapılacak işlemler:


  • 1-Komple inceleme ve değerlendirme
  • 2-Yatay ve düşey açı tablalarının kalibrasyonlarının yapılması,kompansatör eksen ayarları ile EDM aligmanı ve ve sinyal şiddetinin ayarlanması.
  • 3-EDM cihazının referans noktasına göre kontrolü ve kalibrasyonu.

 

 

 

* BATARYA PİL DEĞİŞİMİ


Teknik Servisimizce değiştirilen batarya pilleri  garantimiz altındadır. Garanti süresi içerisinde pillerde ortaya çıkabilecek arızalar tarafımızca ücretsiz değiştirilecektir.Teknik Servisimize bu amaç için getirilen pillerde uygulanacak işlemler.

1-Bataryanın dikkatlice incelenmesi, kablo bağlantıları ve sigortaların ve şarj soketlerinin kontrol edilmesi.
2-Pillerin eşdeğer orijinal piller ile değiştirilmesi.
3-Bataryanın şarj edilmesi.

 

 



 

 

 

SERVİSE GELECEK CİHAZLAR İLE İLGİLİ ÖNEMLİ AÇIKLAMALAR

1-Yapılacak bakımlar yukarıda ayrıntıları ile açıklanmıştır. Hangi tip bir bakım yapılacağı konusunda önceden mutabakat sağlanması ve cihazın servise gelişinde bir yazı ile talep edilen bakım türünün ve özellikle kullanıcı şikayetlerinin belirtilmesi gerekmektedir.

2-Servise getirilen cihazların mutlaka konuya vakıf kişilerce veya bizzat şikayeti olan kişilerce getirilmesi önemlidir. Servisimiz cihazların bazı önemli testlerini örneğin mesafe ölçmesi , açıların ekrana tam çıkıp çıkmadığı, ve bizzat cihazda bir darbe olup olmadığı, dürbünün rahat dönüp dönmediği, yatay ve düşey kilitleme vidalarının çalışıp çalışmadığı,bizzat cihazı getiren kişinin yanında yapılacaktır.

3-Servisimizce teslim alınmış cihazlar bizzat Servis Teknik Müdürü tarafından incelenir ve müşteriye tespit edilen arızalar ve parça değişimleri bir telefax mesajı ile belirtilir, bakım konusunda kullanıcının yazılı teyidi alınır .

porn porn
UA-2287698-4